Future Echoes släpper fem nya talare.

2024 – 01 – 08

Future Echoes släpper fem nya talare.

Future Echoes släpper fem nya talare till konferensen under festivalen 21 till 23 Mars.

Från Europas mest inflytelserikaste showcasefestival ESNS (Eurosonic – Noorderslag) kommer huvud bokaren och programsättaren Robert Meijerink.

Från ett av Londons mest inflytelserikaste musikkonsultbolag Deadly Serious Music Consultancy som jobbar bland annat med Festival Republic, Velvet Hammer, Music Gain får vi ägaren Achal Dhillon.

Chefen för Music Tech Europe Academy Anna Zò som även jobbar med Italiens största showcase Linecheck kommer till Future Echoes.

Andras Bodrogi är en europas experter på Youtube.
För närvarande arbetar han på The state51 Conspiracy och stöder oberoende skivbolag och artister på plattformar som YouTube, META, Instagram och TikTok. Andras är inte främmande för Norrköping där han studerade under två år.

Vi välkomnar även tillbaka verksamhetschefen Mariya Kaperska på rättighetsbolaget Phoenix Music International till Future Echoes.

– De här personerna har en väldigt stor makt inom musikindustrin Europa så vi är väldigt smickrade att de vill komma till Norrköping och dela med sig av sina kunskaper. Eurosonic är bland de viktigaste festivalerna i världen för bokning till artister på festivaler. Festival Republic som Achal jobbar med har ikoniska festivaler som Reading Festival, Electric Picnic, Wilderness säger Peter Åstedt på Future Echoes.

Future Echoes is showcase brand owned by Discover Sensation.

» Linked In

#FE2024